5 نکته در مورد طراحی وب که امروزه می توانید از آنها استفاده کنید - طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

بدون هیچ کلاسی، با صفرتاصد مبانی برنامه نویسی اپلیکیشن بزن، پروژه محور یاد بگیر و حسابی پول در بیار! 

آدرس : تهران، بالاتر از چهارراه ولیعصر، نبش بالاور ساختمان پرفسور حسابی طبقه چهارم

۵در فراکارانت از چه فناوری هایی در طراحی پروژه ها استفاده می شود؟

۸اگر در حال حاضر دارای وب سایتی هستم آیا برای ارتقاء سایت و استفاده از فناوری جدیدتر می توانیم از شرکت فراکارانت مشاوره بگیریم؟

از سال ۱۳۹۴ شروع به‌کار کردیم و هدف ما کمک به شما برای ساخت یک کسب‌و‌کار اینترنتی موفق است. اما چطور؟ بهترین سایت‌ساز دنیا را ساخته‌ایم که بیش از ۲۵۰۰ وب‌سایت از آن استفاده می‌کنند.

با یادگیری وردپرس می‌توانید در عرض چند ساعت با پرداخت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان یک وب‌سایت کامل راه اندازی نمایید.

کافیست تنها کار با کامپیوتر را بدانید تا بتوانید با مرورگر و اینترنت کار کنید و سایت خود را راه‌اندازی کنید.

طراحی سایت صنعتی تنها بخشی از راه رسیدن به موفقیت در زمینه ارائه خدمات بصورت آنلاین می باشد. شما می بایست به منظور ارتقا رتبه سایت خود برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل، اقدام به سفارش سئو و بهینه سازی وب سایت خود نمایید. قرار گرفتن سایت شما در لینک های ابتدایی تاثیر مستقیمی با آمار بازدید کاربران دارد.

از آنجایی هم که اکثر مخاطبین سایت ها در حال حاضر از موبایل برای وبگردی استفاده می کنند، لذا افزایش سرعت سایت در حالت موبایل اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی بوم کسب و کار خود می‌توانید با واحد مشاوره فراکارانت تماس بگیرید.

در سایت های صنعتی باید در جهت برند سازی شرکت و یا کارخانه صنعتی به معرفی خدمات و شرکت خود بپردازیم و محصولات خود را برای کسب درآمد بیشتر و نیز تعامل بیشتر با مشتریان به فروش برسانیم و ار بالاترین کیفیت برای محصولات استفاده کنیم. خدمات رسانی در تمام نقاط کشور

همانقدر که شما برای امنیت کسب و کار خود حساس هستید و از دوربین های مدار بسته استفاده می کنید، می بایست به امنیت وب سایت خود حساس و دقیق باشید.

طراحی سایت طراحی وبسایت طراحی وبسایت ارزان طراحی وبسایت ارزان قیمت وبسایت قیمت طراحی وبسایت تعرفه طراحی وبسایت طراحی وبسایت واکنشگرا شرکت طراحی وبسایت شرکت طراحی وبسایت در ایران اینستاگرام

گسترش اینترنت و تکنولوژی در سراسر دنیا و همچنین پیشرفت کارخانه ها و کارگاه های صنعتی و رقابت تنگاتنگی که با یک دیگر دارند ، موجب شده است تا صنایع مختلف محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت به نمایش بگذارند.
بدون هیچ کلاسی، با پایتون اپلیکیشن بزن، پروژه محور یاد بگیر و حسابی پول در بیار! 

شما در فراکارانت کاملا می دانید که برای انجام هر بخش از عملیات چه میزان پول پرداخت می کنید.

۵در فراکارانت از چه فناوری هایی در طراحی پروژه ها استفاده می شود؟

در سال ۱۳۹۴ رکورد بزرگ طراحی ۷۰۰ وب سایت رقم خورده که با توجه به روزهای کار به طور متوسط روزانه ۳ پروژه جدید در این شرکت شروع شده که متوسط روزانه ۳ پروژه جدید در این شرکت شروع شده که متوسط ظرف ۱۵ تا ۴۵ روز تحویل شده اند.

همینطور لازم بود که شما مبلغ زیادی برای شروع کار داشته باشید تا بتوانید جنس تهیه کنید و این کار بسیار دشوار بود.

درزمان های قدیم برای ایجاد کسب طراحی وب و کار شما نیاز به یک مغازه داشتید و مغازه شما تنها وقتی رشد می کرد و به رونق می رسید که با هزینه زیاد مغازه گرانی در بازار تهیه می کردید.

اما امروزه شما تنها با یک سایت می توانید شروع به فروش محصولات خود کنید کسب و کار خودرا چندین برابر بیشتر از یک مغازه رونق دهید.

فروشگاه اینترنتی به کسب و کار شما کمک می کند تا در میان رقبایش بدرخشد و به جایگاه ویژه ای دست پیدا کند.

از نمونه های سایت های طراحی شده توسط این شرکت میتوان به فروشگاه کیومیتا ، فروشگاه میزبان آرا ، فروشگاه همگامان پویا اشاره کرد

اگر قصد راه اندازی سایتی کاربردی وکم هزینه دارید میتوانید روی کمک تیم پایامارکتینگ حساب کنید.

سایت های صنعتی باید اینجا در عین داشتن ظاهری شیک ، حرفه ای و صنعتی ، مدیریت ساده ، روان و همچنین کاربردی و کاربر پسند داشته باشند.

هاستینگ – هاست ٬ میزبانی وب – به خدمات میزبانی فایل ها و صفحات و برنامه ها… و ایمیل های مختص به یک دامنه اینجا اینترنتی اطلاق میشود که در فضای دیسک سرور میزبان بارگذاری میشود…

در این دوره آموزشی به صورت عملی به شما توضیح خواهیم داد که چطور یک وب‌سایت اختصاصی برای خودتان راه‌اندازی کنید.

اینجا کلیک کنید در بحث اعلام هزینه برای قیمت طراحی وبسایت مهم است که سایت شما در چه دسته بندی قرار می‌گیرد. دسته‌بندی سایت براساس نوع طراحی و براساس کار کرد سایت تعیین می‌شود. در دسته‌بندی براساس نوع طراحی دو نوع دسته‌بندی تعیین شده است: طراحی سایت نیمه اختصاصی و طراحی سایت اختصاصی. قیمت طراحی سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی براساس ویژگی‌های خاص هرکدام تعیین می‌شود که این ویژگی‌ها را در جدول صفحه طراحی وب سایت می‌توانید مشاهده و مقایسه کنید. طراحی سایت براساس نوع کارکرد به چند نوع طراحی سایت شرکتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین طراحی پورتال سازمانی تقسیم می‌شود.

Report this wiki page